Nog anderhalve week te gaan…!

Het is echt raar dat ik gauw weer naar huis ga. Ik kan het me precies zo weinig voorstellen als ik het me niet voorstellen kon echt op zending te gaan. In de afgelopen dagen was het bij ons ook erg heet en daar stonden we dan in ons overhemd en lange broek en stropdas haha! Het was soms erg moeilijk, maar nu ik erover ndadenk hebben we toch wel lol gehad in dat weer.

Nu ik bijna naar huis ga, denk ik meer als ooit over mijn zending na en realiseer ik vele dingen over zendingswerk en hoe je het moet doen. Zelfs in deze tijd leer ik nog er veel. Ik concentreer me in de afgelopen dagen vol op dit werk en werk tot het einde. Ik wil naar mijn zending ook zo hard en getrouw voor de Heer werken(ook al dan niet full time haha!).

Het is echt zoals een sprong in een andere wereld van die ik me in dit monent nog niet alles voorstellen kan. Ik kan me echt niet voorstellen hoe het is om een normaal leven thuis te leiden(serieus). Maar ik kom er gauw genoeg achter. Ik heb besloten dat ik niet met 1 been in het zendingsveld zal zijn en 1 been thuis. Ik zal beiden benen in het thuisleven zetten, zodat ik zo snel mogelijk wennen.

Met Jagdees, onze doop kanidaat gaat het goed! hij zal in ongeveer 3 weken op de 17 augustus gedoopt worden. Ik zal er helaas niet bij zijn, maar ik zal natuurlijk altijd contact met hem houden. Ik heb een vriend voor de eeuwigheid erbij!

In deze gemeente is het de gewoonte dat de leden ons de laatste drie dagen van de transfer altijd erg vaak uitnodigen en daarop verheug ik me natuurlijk! Het word iets leuks! Ik zal deze mensen nooit vergeten!

Elder Abd El Moeti

IMG_1104[1]

Geef een reactie

