Nog niet trunky…!

Ik ben erg blij om jullie weer te kunnen schrijven! Ik wens mezelf dat jullie op deze dag en ook op vele andere dagen met ons mee konden gaan om te zien hoe we de mensen aanspreken en hoe we ze onderwijzen en hen uitnodigen dichter tot Jezus Christus en het geluk te komen. Zendingswerk is zo iets geweldiged en het ultieme teken van liefde tot iemand wanneer het op de juiste wijze wordt gedaan. Ik heb me nu tot doel gezet om tot het einde nog altijd met iedereen te spreken en hen sterk met moed en liefde tot Christus uitnodigen. Het is nu zeker niet de tijd om langzamer te werken of om mijn gedachte te veel te laten afdwalen. De andere Elders in het appartement proberen me behoorlijk trunky te maken, maar dat zal ze niet lukken hoor!

Deze week waren we op donderdag 1 dag in ZWITSERLAND! voor een zoneconferentie met de nieuwe zendingspresident, President Kohler uit Utah. Hij en zijn familie zijn echt cool en hij is ook erg jong en heeft erg veel passie voor wat hij doet. Hij zal het erg goed maken! De Zoneconferentie was in Winterthur (een prachtige stad!) en daar kon ik ook veel oude collega’s weer zien zoals Elder Smith! Dat was geweldig! Het was geweldig om weer terug in Zwitserland te zijn!

Ik kan niet in woorden uitdrukken hoezeer ik Zwitserland en zijn bevolking lief heb! Wanneer ik in Zwitserland ben, ben ik door en door Schweizer en is het precies zo mijn thuis als Nederland of Duitsland. Ik heb dezelfde gevoelens vooe Duitsland en zijn bevolking. Ik houd ook erg veel van Duitsland en op dit moment ben ik vol en door en door Duitser. Ik houd van de mensen hier, precies zoveel als ik van Nederland en van zijn mensen houd.

Ik ben 100% ervan overtuigd dat je van elk volk en van elk land precies zoveel kan houden als van je eigen land en van je eigen moedervolk. Ik houd van het Duitse en Schweizerische volk en ik voel me daar erg thuis! We zijn eigenlijk allemaal kinderen van God en daardoor kunnen we van al onzere broeders en zusters precies zoveel houden! Precies zoals Hemelse Vader dat doet!

Elder Abd El Moeti

PS: Hier is een foto van mij. Ik ben voor alle landen en nationen haha!

IMG_1088[1]

Geef een reactie

