Hard werken tot het einde

Ik kon deze week niet zo veel schrijven omdat ik zoveel vrienden van en op zending heb geschreven en vrienden van thuis. Maar ik heb echt een goede week gehad. Elke week is een week vol nieuwe mogelijkheden en ik zal alle gebruiken en het moment genieten en tegelijkertijd voor de toekomst plannen. Ik zal zeker tot het einde staalhard werken!!

Hier is nog een foto van de afscheidsconferentie van PRESIDENT EN SISTER MILES! Het zijn hun laatste drie weken en ik zal ze echt missen!

Ik wens jullie een fijne vakantie!

Liefst van Borkan! (Nog altijd Elder Abd El Moeti)

Afscheid Pres. & Sister Miles

Afscheid Pres. & Sister Miles

Geef een reactie

