Familie onderwezen

Deze week is iets geweldigs gebeurd! We hebben een geweldige familie onderwezen! De man en zijn vrouw hebben 3 kinderen. Ze zijn Duits. Afgelopen week hebben we ze de les over de herstelling onderwezen en we konden alle drie kinderen ook inbetrekkken. Ze vonden het ook erg leuk. Het was zo fijn om te zien hoe de Geest het hart van deze mensen opende en beroerde. Gisteren is de hele familie naar de kerk gekomen en hebben het geweldig gevonden. Een van de kinderen had gevraagd of ze volgende zondag weer konden komen. De vreugde die in mijn hart kwam toen ik ze in de kerk zag lopen was zo groot. Groter dan alle ander vreugde die van mijzelf kwam! Mijn dag was dus gemaakt! Het was zo een getuigenis voor mij dat er zoveel meer vreugde is wanneer je anderen gelukkig maakt. Zoveel meer overvloediger en uibundiger! Het is zo fijn om te weten dat deze familie voor alle eewigheid aan elkaar kan worden verzegeld wanneer ze dat willen. De vreugde van deze mogelijkheid en de zegeningen daarvan overstijgen ons voorstellingsvermogen geloof ik.

Ik hoop dat we ons prioriteiten in het leven zettten en dat we die dingen van eewige vreugde niet goedkoop inruilen voor vreugde die alleen tijdelijk is.

liefs, van Elder Abd el Moeti

Geef een reactie

