Vergadering en Hohenwiel ruïne

Deze week hadden we een priesterschapsvergadering in Freiburg. Het duurde ongeveer een uur om daarheen te rijden en daardoor konden we het hele Schwarzwald zien! ECHT prachtig!!!! Na mijn zending gaan we allemaal daarheen!!

In deze vergadering had iemand daarover gesproken dat de Heer ons succesvol zal maken in het zendingswerk wanneer we Hem tonen dat we serieus erover zijn en we het echt willen. Dat was een erg goede raad voor mij. Ik denk dat wanneer wij echt serieus en met alle kracht aan iets werken we gigantische resultaten zullen bereiken!

Ik houd van de mensen hier en ik geniet ervan om alleen aan hun zorgen en noden te denken. Ik weet dat wanneer we vol kracht en vol naastenliefde aan onze medemensen denken en onszelf vergeten, we van iedereen kunnen houden. Ik houd van de mensen hier in Duitsland en heb een grote liefde voor dit land! Laten we verder vol kracht en toewijding ons aan het geluk van anderen wijden. in dit proces worden we allemaal betere mensen.

Hier zijn trouwens nog wat foto’s van laatste P day bij de Hohenwiel ruïne en een groepsfoto van de jonge mannen nadat we voetbal hadden gespeeld.

Lieve Groetjes,
Elder Abd El Moeti

IMG_0972[1]

IMG_0973[1]

IMG_0987[1]

Geef een reactie

