Because of Him

Hopelijk hebben jullie allemaal een fijn Pasen gehad?

Pasen is een goede tijd om te denken waarover Pasen echt gaat: Namelijk Jezus Christus. Natuurlijk geloven we niet allemaal in God of Jezus Christus, maar ik heb persoonlijk zijn veranderende, reinigende macht ervaren. Dat heeft echt een groot verschil gemaakt in alles wat ik doe.

Daarom wil ik jullie voor Pasen deze video sturen. Ik weet dat deze boodschap waar is (het heeft me namelijk zeer opgebouwd).

Het duurt slechts 3 minuten, en het is het waard! Natuurlijk kunnen jullie zelf beslissen of jullie het al dan niet willen kijken. Beslis zelf maar maar!

Borkán

Geef een reactie

