Nieuwe doelen

Deze week was weer erg leuk. Een paar hoogtepunten:

Op zaterdag zijn we met de gemeente naar de Tempel in mijn prachtige Zwitserland gereden. Ik was weer echt thuis. De tijd in de tempel was weer echt rustgevend op een manier die ik op geen enkele wereldse manier kan ontvangen. Elk land is anders, maar de gevoelens in de tempel zijn altijd prachtig gelijk, omdat we daar de liefdevolle en heilige invloed voelen, die we ervaren hebben als we nog bij onze Hemelse Vader in de Hemel hebben gewoond. We hebben zoveel geluk dat de tempel zo dichtbij is. Ik zal de tempel altijd waarderen.

Verder waren er overplaatsingsanrufen en ik blijf in Schwenningen met Elder Miller. De volgende overplaatsing is 5 weken.

Deze week was het een beetje moeilijker. Veel afspraken zijn uitgevallen en verder hebben we ons met niet zoveel mensen getroffen. Maar met zulke dingen komen ook erg grote zegeningen. Elder Miller en ik hebben doelen gezet voor de volgende overplaatsing en ook voor de volgende week. We gaan mensen bijvoorbeeld uitnodigen om meer over genealogie te laten ervaren en gaan we proberen om vrijwilligerswerk bij een bejaardenhuis te doen, om de mensen te tonen dat we ze gewoon willen dienen. We gaan mensen uitnodigen om een kerktour te nemen en nog veel andere zaken. Omdat ik van nature niet per se enthousiast ben om niewe dingen te doen, heb ik deze weekelijks planning echt super gevonden! Het is eigenlijk zo fijn om niewe dingen uit te proberen en om onze grenzen te verleggen. Wanneer het moeilijk is worden we daartoe gedreven om verder te kijken en dasardoor waardeer ik deze moeilijke momenten eigenlijk zeer veel. In ieder geval heb ik geleerd hoe belangrijk goede planning, doelzetting en daarop focuseert blijven is. Wanneer we altijd een doel voor ogen hebben en goed plannen is alles mogelijk wanneer we daarna het lef hebben om de Heer te vertrouwen en deze plannen uit te voeren.

Wij zijn een AUS DEM BOOT STEIGEN mission! vergeet dus nooit bij alles wat jullie doen om AUS DEM BOOT ZU STEIGEN!!!!(zie verhaal van Petrus die uit de boot over het water naar Christus loopt, dan begrijpen jullie de betekenis)

Ik wens jullie een fijne week! volgende week stuur ik foto’s van het kasteel Sigmaringen waar we vandaag heengaan!

Borkán

Geef een reactie

