Weg uit Zwitserland…

Vandaag schrijf ik jullie niet zoveel omdat ik de tijd gebruikt heb om Bern nog mal te bezichtigen. Ik word dus overgeplaatst. Het enorm treurige is dat ik mijn land Zwitserland verlaten moet om de Heer in Schwenningen, Duitsland te dienen. Op dit moment ben ik een beetje treurig omdat Zwitserland echt een moederland voor me is. Het word dus erg anders.

Iedereen die ik ongeveer goed ken zal ik waarschijnlijk niet meer zien omdat Zwitserland een beetje afgesloten is van de rest van de zending(door visaproblemen). Dus een heel nieuwe omgeving met andere mensen waarvan de meeste plotzelijk amerikaner zijn. Dat is niet erg want ik mag amerikaner.

Ik weet dus nog niet het nieuwe adres in Schwenningen, maar die zal ik jullie volgende week geven.

Ook al ben ik een beetje verdrietig, zal ik me zovoort aan Duitsland aanpassen. Ik zal mezelf weer vergeten en de Heer daar compleet dienen!!! Ik ben dus niet erg verdrietig omdat ik weet dat ik op dit moment veel mensen in Schwenningen helpen kan en ik daar in dit moment het meeste zal leren.

Schwenningen is ongeveer waaarschijnlijk 30-40 minuten van de grens van zwitserland. Verder weet ik niks over het gebied.

Deze week heb ik dus afscheid genomen van veel mensen in Bern. Ik ben naar de Tempel gegaan en ik heb een coole austausch met Elder Baily gehad. Er zijn mensen die ik echt als engel anschaue.

Ik moet nu dus gaan, maar ik zal jullie volgende week alles over Schwenningen vertellen. Voor zover ik het weet.

Groeten,

Borkán

Geef een reactie

