Naar Bern!

Hallo iedereen!

Ik was slechts 6 weken hier in Dielsdorf. Veel te kort, maar de Heer heeft me blijkbaar ergens anders nodig. Ik word volgende donderdag (5 september) overgeplaatst naar… BERN!!! Ik zal daar met Elder Nielsen samenwerken. Hij was ook mijn collega in de MTC en ik mag hem graag! Ik ben ook de nieuwe zoneleider in de Bern zone geworden. Heel erg spannend en erg druk maar ik vind het geweldig.

Ik zal volgende week mijn nieuwe adres in Bern doorgeven. Ik heb er echt zin in. Een nieuwe verantwoordelijkheid en nieuwe kansen om meer te dienen.

Vandaag was P-day en we zijn met het district naar de dierentuin gegaan. Dat was echt geweldig! Volgende week zal ik echt proberen om foto’s te sturen, maar nu heb ik problemen met het vinden van mijn oplader en zo verder.

Bedankt voor al jullie brieven en berichtjes!

Borkán

Geef een reactie

