Nieuwe collega

Hallo iedereen!

Op dit moment dat ik dit schrijf ben ik een beetje gestressd, maar verder gaat het goed met me.
Ik heb dus een nieuwe collega gekregen. Hij komt uit Berlijn. Hij is erg aardig en praat graag met mensen. Het gaat goed maar het is ook een beetje zwaar. Hij is een aardige kerel, maar in deze eerste weken moet ik letterlijk bijna alles zelf doen omdat hij het nog niet kent, en dan denk ik: Meine Gute was ik ook zo geweest?

Verder gaat alles goed hoor. We hebben deze week zoveel afspraken! Ik heb er zin in. Soms is het irritant omdat er dingen gebeuren die ik niet voorzien had maar dat is ook weer iets wat waar ik van leren kan.

Ik vind het nog steeds geweldig om op zending te zijn. Het is niet altijd even makkelijk, maar juist van deze moeilijke momenten leer je het meeste.

Dat voor nu, volgende week moederdag, dus dan lekker even praten met het thuisfront via Skype.

Borkán

Geef een reactie

