Ping-Pong + weer wat foto’s!

Met mij gaat het heel erg goed. Bedankt voor alle persoonlijke emails en brieven die jullie gestuurd hebben. Hier in Wetzikon gaat het so super. We vinden echt veel mensen om te onderwijzen. Er zijn zoveel mensen die voorbereid zijn om het evangelie te ontvangen en aan te nemen.

Deze week hebben we een man die Marco heet engels onderwezen en dan over geestelijke belangrijke dingen gesproken. Het was heel fijn. Ik geloof dat hij gevoeld had dat het goed is wat we zeggen en vertellen. Dinsdag had ik een dag samengewerkt met een andere zendeling, elder Bayley uit Missouri. Deze week hebben we natuurlijk ook Pasen gehad. We hadden geen bijzondere traditie of zo maar we hadden veel etensafspraken met leden. Ik heb heerlijk gegeten. Ik was deze week ook erg verbaasd hoeveel mensen geintereseerd waren. We hebben 14 mensen gevonden op de straat en trein. Ongelofelijk.

Ik voel me echt gelukkig hier! Ik ga zo pingpongen! Ik wens jullie een fijne week weer. Ik heb ook weer een aantal foto’s bijgevoegd!

Borkán

IMG_0365[1]

IMG_0366[1]

IMG_0393[1]

Geef een reactie

