Update: 4 maart 2013

Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie emails en warme brieven. Het is echt geweldig om ze te ontvangen en soms wens ik dat ik gewoon even een uurtje daar kon zijn om bij jullie te zijn. Heel erg bedankt voor de persoonlijke berichtjes.

Deze week was in ieder geval echt geweldig. Ik heb zoveel leuke ervarungen gehad. Deze week hadden we een oude vrouw in Bubikon. We hadden een beetje met haar gepraat en naar een tijd vertelde ze ons dat ze eigenlijk voor een paar jaren geleden eventjes dood was en dat ze aan de andere kant was geweest. ze probeerde het ons te beschrijven hoe het daar was. Dat luke niet echt omdat de gevoelens die ze daar had zo mooi waren, zo vredevol en zo gelukkig, ze kon het niet beschrijven hoe gelukkig ze zich daar voelde. Eigenlijk wilde ze niet meer terugggaan en was am liefsten daar gebleven. Toen ze weer op de aarde was probeerde ze iets te zoeken wat haar vergelijkbare vreugde kon geven. Ze kon het niet vinden. Niet in andere kerken niet in verenigingen en andere dingen. Maar toen ze ons tegenkwam, voelde ze deze vreugde en vrede weer zoals die eerst waar en ging alle druk weg. De geest was erg sterk en bijzonder. Ik heb me nog nooit zo fijn en gelukkig gevoeld in mijn leven. Helaas had ze het niet helemaal verstaan als we haar uitgenodigd hadden om meer te ervaren daarover, maar we hebben we haar een kaarje gegeven en haar tot de kerk uitgenodigd. Hopelijk begeleidt de Heer haar verder zodat ze deze vreugde verder kan ervaren.

Toch weer een mooie ervaring.

Nogmaals bedankt voor al jullie brieven!

Borkán

Geef een reactie

