Kort berichtje maar deze keer…!

Hallo iedereen!

Ik wilde eigenlijk een groter bericht schrijven met foto’s, maar omdat iemand anders zo lang van de computer gebruik heeft gemaakt kan ik nu niet zoveel schrijven!

Maar geen zorgen!! Ik stuur ook weer een paar brieven!

Deze week was in ieder geval erg goed. We hebben een jonge moeder gevonden die weten wil hoe gods plan haar helpen kan om haar familie te helpen. Echt geweldig! Verder is onze koelkast propvol met eten en verhongeren we in elk geval niet.. Ook heb ik Paul (mijn oom) nog bezocht.

Mijn Duits gaat ook nu erg goed. Ik vind het echt fijn om in het Duits te praten.
Nu moet ik echter gaan. Sorry, dat ik niet meer kon schrijven, ik wilde het echt!
Ik hou van jullie en wens jullie het beste!!

Liefs van Borkan!!

Geef een reactie

