Binnenkort verhuizen naar een nieuw gebied

Hallo Mittenand!! [= hallo allemaal]

Even een leuk bericht van mij. Ten eerste wil ik jullie allemaal bedanken voor alle leuke emailtjes en brieven! Ik kan misschien niet immer zoveel terugschrijven, maar alle nieuwtjes en fotos die jullie me sturen brengen me veel vreugde!

Deze week is het Versetzungsanrufentijd [overplaatsing]. We worden op vrijdag angerufen [opgebeld]en dan krijg ik hopelijk te horen dat ik naar een nieuw gebied ga met een nieuwe collega. Zes maanden is lang genoeg in Ebnat. Hopelijk ga ik naar een stedelijk gebied zoals Zurich, Salzburg of Basel. Ik ben ganz [zeer] benieuwd.

Deze week gaan we met de Wetzikon Elders naar de Bern Tempel!! Ik zal daar wat leuke fotos maken en die aan jullie opsturen!!!!!

Ik ga over twee weken weer over de grens naar Duitsland om daar goedkoper te kopen. Ik moet een zwarte trui kopen en misschien nog een broek. Dat is in Duitsland veel goedkoper dan in Zwitserland..

Oh ja! in deze perioden zijn ook de Fasnachten in Zwitserland begonnen. Dat is te vergelijken met carnaval maar dan nog gekker!
Het gestoordste is het in Basel, dus ik heb veel hoop dat ik daarnaartoe versetzt [overgeplaatst] word.

Verder heb ik een heel leuke week gehad. Ik heb een leuke Austausch [uitwisseling]met Elder Rosenval gehad. Hij is echt awesome en helaas gaat hij weer terug naar huis! Oh, ik moet echt naar Amerika als ik terug van zending ben. Ik heb ook veel geleerd van elder Rosenvall.

Ik heb nog veel meer meegemaakt maar dat kan niet niet allemaal vertellen. Ik zal in ieder geval blij zijn dat ik thuis geen 33 franken meer moet betalen om mijn haren te laten knippen(de frank is meer waard als de euro!!).

Hartelijke groet van Borkán

Geef een reactie

