Gelukkig nieuw jaar!

Ik wens jullie een heel fijn, nieuw 2013!

Ik had geweldige feestdagen! We hebben veel bij leden gegeten! Heel erg veel!! Zoveel dat ik aangekomen ben!! Ik word dus zeker een mooie olifant als ik terug ben, haha!
Tijdens oud en nieuw hebben we het met de leden in de kerk gevierd tot 3 uur in de morgen (ja, dat mocht)!  Het was heel gezellig! Om half 4 gingen we dus slapen! Verrassend genoeg had ik nog nooit zo vroeg geslapen in de zending…

Vuurwerk was er niet echt veel. Ebnat is nu niet echt een wereldstad, dus om de paar kilometer kon je wat vuurwerk zien. Prachtig hoor!! We hebben veel lol gehad.
Erg bedankt voor alle foto’s en alle pakketten. Echt lekker en door de foto’s zag ik hoe alles daar veranderd is sinds ik weg ben. Hopelijk ben ik uiteindelijk dan ook erg veranderd.

Ik stuur vandaag ook wat foto’s als de computer in deze internetwinkel werkt. (dat is dus niet gelukt…)

Verder heb ik niet zoveel te vertellen deze week. We gaan vanaf nu elke dag in de morgen hardlopen, dus na de zending word ik vast en zeker genomineerd voor de Olympische spelen…. nou ja, misschien, haha!!

Ik houd van jullie en ik hoop echt dat we onze doelen die we voor dit jaar gesteld hebben waar maken en door blijven zetten.
In de zending zijn er in ieder geval veel nieuwe voornemens waar ik volgende week iets over vertel.

Hartelijke groet,
Borkan

Geef een reactie

