Het weer en mijn Nederlands worden slechter!

Het gaat hier harstikke goed in der Schweiz!! Op dit moment vallen veel onderzoekers uit, maar we worden altijd gezegend als we maar ons best doen. Nogmaals sorry dat ik weer geen fotos stuur. ik ben echt slecht! Volgende week zal ik mijn fotocamera echt meenemen. Het begint ietsje kouder te worden en het regent teveel. Normaal gesproken is dat geweldig, maar als een zendeling is dat niet fijn. Wanneer we mensen proberen aan te spreken is het dan vaak: keine Zeit!!! Ach ja.

De mensen hier zijn geweldig. Wanneer wij ons best doen om hen te helpen en interesse tonen, ik ben dol op ze!! Ook omdat ze soms erg grappig zijn kunnen, vooral als ze hun best doen om ons te negeren haha!

Het slechte nieuws is dat mijn Nederlands slechter wordt. Hopelijk kunnen jullie alles over een jaar nog verstaan haha!

Ik kan echt dagelijks de zegeningen van op zending zijn tellen! Mijn persoonlijkheid wordt beter. Ik word minder egoïstisch en leer met al mijn zwakheden om te gaan en ze sterk te maken.

Ik weet werkelijk uit persoonlijke ervaring dat als men zijn best doet om te leven zoals de Heiland leeft, we gelukkiger en sterker in alle dingen worden. Ik weet dat Jezus Christus leeft, ik weet dat Hij in deze tijd wederom zijn kerk heeft gesticht en wederom profeten en apostelen heeft geroepen. Ik weet dat Hij de weg is tot geluk en vrede. Met Hem kunnen we gelukkig worden en boven onszelf uitstijgen. dat weet ik met heel mijn hart!

Dat was het zo ongeveer. heel veel groetjes uit het schone schwitserland!!!

Elder Abd El Moeti

Geef een reactie

