Foto!

Hieronder een foto van Borkán die hij heeft opgestuurd.

20121001-112803.jpg

One thought on “Foto!

  1. Gerda Opdam Wat een leuke foto van je Borkan! Is dit je vaste metgezel/zendeling/elder? Ik krijg nogal veel kaarten momenteel van beterschap etc., ook gedichtjes, maar jij komt er bij te hangen, zodat ik je af en toe even van repliek kan dienen!!! Dan moet je natuurlijk eerst wel iets zeggen waarop ik kan reageren. Je haar zit goed Borkan, je stropdas ook en je lach ziet er spontaan uit. Good luck old fellow!!! Liefs van oma Gerda. p.s. Ik heb net via Skype een rondleiding gehad van Bea en Paul in hun mooie 450-jarige gerenoveerde benedenwoning en dat zag er goed uit daar in Winterthur. Tot horen, omhelzing van je oma Borkan. O ja.. het weekend waren hier Nils, Elisabeth, Nadia en Nathan en ze gingen allemaal buigen voor me, omdat ik gekrompen lijk te zijn ..je moet er wat voor over hebben om Nathan op zijn knieën te zien gaan voor zijn oma. En dan wil hij ook nog graag laten horen dat hij de baard in zijn keel heeft… wat een geluid en hij lijkt ineens wel 15 cm. langer!!! Dit was echt het laatste nieuws. Byebye!

Geef een reactie

