Ebnat

Hartstikke bedankt voor al jullie brieven. Het gaat al veel beter met me, ook al heb ik wel begrepen dat er in de hele zending wel moeilijkheden en beproevingen zullen zijn. Ik heb trouwens veel mooie landschappen gezien. Het Ebnat gebied is zo prachtig! Prachtige heuvels en bergen en weinig, mensen maar ook weer niet te weinig. Voor zendingswerk is dat soms een beetje vervelend omdat je soms niemand tegenkomt in 500 meter, maar deze week hebben we veel succes gehad. Hoewel we nog niet echt onderzoekers hebben die veel vooruitgang maken, hebben we deze week 6 boeken van Mormon weggegeven op straat en 5 nieuwe potentiële onderzoekers gevonden. Het was geweldig. Ik leer echt zoveel op zending. Ik leer mezelf echt beter kennen.

Ik ontmoet verschillende mensen. Ik heb hier ervaringen die ik nooit thuis zou kunnen meemaken. Ik kan niet alles over de email vertellen, maar als ik over twee jaar thuis ben, vertel ik jullie alles.

We hebben nu nog niemand gedoopt, maar een goede zendeling is niet per se een zendeling die veel doopt. het is het belangrijkst dat je met anderen datgene deelt dat voor jou echt het beste is in je leven!

Ik ben echt blij dat ik op zending ben! Ik ben heel blij met jullie mailtjes en brieven. Die geven me altijd moed en het is leuk om te lezen wat jullie allemaal doen.

Ik ga weer verder met mijn P-day (mijn vrije dag waarop ik de was, boodschappen etc doe en ook mijn mailtjes verstuur en brieven schrijf)!

Hartelijke groet en tot de volgende keer!

Borkán

Geef een reactie

